Blijf veilig en gezond! Nog nooit eerder hadden deze wensen een grotere betekenis, over de hele wereld. We zoeken emotioneel en lichamelijk welzijn, veiligheid, mogelijkheden om te ontspannen en momenten van geluk in de snel veranderende wereld. Dit geldt voor alle vlakken van ons leven. Het gaat CATRICE dan ook aan het hart om een beetje luchtigheid te bieden voor het Herfst/Winterseizoen 2021 en hun liefde en passie voor make-up te delen.
Dit willen ze graag doen op een totaal “zorgeloze” manier; een bewuste benadering van hoe we met onze planeet omgaan, wordt een steeds fundamentelere behoefte voor consumenten. CATRICE gelooft dat alle beauty liefhebbers toegang zouden moeten hebben tot duurzamere cosmeticaproducten en dat deze betaalbaar zouden moeten zijn voor iedereen. Hun productontwikkeling is daarom gebaseerd op het overkoepelende credo van “Betaalbare Duurzaamheid”.
Zoals altijd gaan de innovatieve en verrassende nieuwe producten in de assortimentsupdate hand in hand met de laatste trends, in dit geval:
Safety First staat voor de toegenomen behoefte aan veiligheid, gezondheid en betrouwbaarheid. Deze trend gaat over betrouwbare producten die ons een zorgeloze, veilige beautyervaring en -resultaat geven – ze geven ons ook een klein beetje het gevoel van controle terug. Deze trend omvat daarnaast de nieuwe Clean ID producten, die de striktste Clean Beauty standaard van CATRICE volgen.
Het veelvuldige gebruik van mondkapjes brengt ook een verandering in onze dagelijkse huidverzorgingsroutine. Onze nieuwe producten binnen de trend The Power Of Skincare ondersteunen de gezondheid, verzorging en bescherming van onze huid – en beantwoorden verschillende huidbehoeften.
Boven alles richt de Happy At Home trend zich op één ding: onszelf – en dat we een oase van welzijn creëren binnen de vier muren van ons eigen ‘thuis’. Een beetje me-time verandert in uitgebreide selfcare rituelen en onze eigen badkamer wordt geregeld omgetoverd tot een kleine beautysalon die ons de mogelijkheid geeft om heerlijk te relaxen en onze mentale gezondheid te voeden.
Verkrijgbaar vanaf 8 augustus.