Internationale retailer UNIQLO toont haar dankbaarheid aan haar klanten middels de viering van Kanshasai, een Japans thanksgiving festival tussen 10 juni en 23 juni. Tijdens dit festival voorziet UNIQLO haar klanten van speciale aanbiedingen en geschenken om hen te danken voor hun loyaliteit en steun. Gebaseerd op de Japanse waarden van simplisme, kwaliteit en lange levensduur, creëert UNIQLO functionele en stijlvolle kleding voor heren, dames, kinderen en baby’s. Dit LifeWear concept helpt mensen met het verbeteren van hun leven. Dit jaar is UNIQLO’s derde jaar in Nederland en daarnaast is het 20 jaar geleden dat het merk voor het eerst buiten Japan winkels opende in 2001. Kanshasai is de manier van UNIQLO om haar loyale klanten en community te bedanken voor de continue steun sinds het merk voor het eerst in Europa lanceerde. Tijdens het Kanshasai festival zijn er speciale aanbiedingen van toepassing op de meeste populaire en geliefde items waaronder summer essentials als linen, AIRism, shorts, T-shirts en jurken. De aanbiedingen zullen geldig zijn in alle UNIQLO winkels en middels uniqlo.com van 10 juni tot 23 juni. Daarnaast vinden de volgende activiteiten plaats: |
Limited Edition Eco Tote Bag 12 & 13 juni UNIQLO Kalverstraat & UNIQLO Grote Marktstraat Ontvang bij besteding van minimaal €65.- onze limited edition Eco Tote Bag met illustratie van ANO Studio zolang de voorraad strekt. T-shirt embroidery 12 & 13 juni UNIQLO Kalverstraat Laat tussen 12:00 en 17:00 jouw aangeschafte UNIQLO T-shirt personaliseren met zomerse borduursels op de begane grond. Miscellaneous pop-up 12 juni UNIQLO Kalverstraat Kom langs bij de Miscellaneous pop-up in de event area op de eerste verdieping en ontdek hun selectie verfijnde items voor in huis https://misc-store.com/ ANO Studio pop-up 13 juni UNIQLO Kalverstraat Reis naar Japan met de exclusieve prints van ANO Studio en geef je muren thuis meer kleur https://www.ano-studio.nl/ Made For All Expositie Vanaf 14 juni UNIQLO Kalverstraat & UNIQLO Grote Marktstraat Bezoek onze in-store expositie waarin wij lokale helden uitlichten die zich het afgelopen jaar hebben ingezet voor anderen of tot nieuwe creatieve inzichten voor hun eigen bedrijf zijn gekomen CHUN Amsterdam pop-up 19 juni UNIQLO Kalverstraat Duik in de wereld van matcha bij de CHUN Amsterdam pop-up. Daarnaast maak je kans op mooie prijzen bij aanschaf van je favoriete matcha drankje op de eerste etage. https://www.instagram.com/chun_amsterdam/?hl=nl mimimono pop-up 20 juni UNIQLO Kalverstraat Vind de perfecte finishing touch voor jouw zomeroutfit in de mimimono pop-up waar gerecycled acryl wordt toegepast op oorbellen en haaraccessoires https://www.mimimono.shop/LifeWear is kleding ontworpen om het leven van iedereen beter te maken. UNIQLO biedt simpele, hoogwaardige kwaliteit kleding aan in lijn met wat in een moderne levensstijl nodig is. Daarnaast biedt het merk steun aan degene die dit nodig hebben wat nauw aansluit op de duurzame focus. Meer details over het Kanshasai festival en de speciale aanbiedingen zijn vanaf 10 juni terug te vinden op uniqlo.eu. |